مانیمانی، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

مانی، هوای زندگی

شروع مدرسه

1390/6/30 10:51
نویسنده : مانی
766 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم تهران خونه خودمون، خیلی خوشحالم میخوام برم مدرسه آخه تویه خونه تنهام  ولی مدرسه دوستام هستن و کلی بازی میکنم، دیروز با مامان و بابا رفتم شهروند و کلی وسیله برای مدرسه گرفتم منتظرم خاله ندا بیاد، آخه کلی سوغاتی برام خریده خاله جونم خیلی دوسم داره بهم میگه تو ماهی کوچولویه منی عاشقتم منم بچه بودم بهش میگفتم تو مامان تقلبی منی دوست دارم. حالا به این زودیا نمیتونم مطلب بنویسم ولی وبم رو میخوام ادامه بدم.

من خیلی بستنی دوس دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ندا
30 شهریور 90 10:52
درد و بلات بخوره بجون مامان تقلبیت جیگرم
مامان ويانا
31 شهریور 90 7:52
سلام عزيزم چه كار خوبي كردي وبلاگ ساختي عكسهاي ماهت هم بزار عزيزم تا ببينمت به وبلاگ ما هم سر بزن عزيزم مي بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان علی خوشتیپ
3 مهر 90 12:49
سلام آغاز سال تحصیلی رو بهت تبریک می گم امیدوارم سال پر از موفقیتی رو پیش رو داشته باشی
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 17:01
سلام آغاز سال تحصیلی رو بهت تبریک می گم امیدوارم سال پر از موفقیتی رو پیش رو داشته باشی
دایی احسان
15 مهر 90 23:36
اقا مانی تبریک فدات شم دایی
مامان علي خوشتيپ
17 مهر 90 21:21
با نام رضا به سينه ها گل بزنيد با اشك به بارگاه او پل بزنيد فرمود كه هر زمان گرفتار شديد بر دامن ما دست توسل بزنيد ميلاد امام رضا مبارك
سيد اميرعباس بابا
24 مهر 90 11:28
سلام ني ني خوشگل و ناز خوبي؟؟؟؟ وبلاگ ناز و قشنگي داري مثل خودت بهت سر زدم بگم ميخوام باهات دوست بشم مياي دوست هم باشيم؟؟؟؟ دوستت دارم يه سر بهم بزن اگه دوست داشتي خبرم كن با هم دوست بشيم دوستت دارم سيد امير عباس بابا راستي مواظب خودت باش كه سرما نخوري...لباس گرم بپوش چون سرما تو راهه
مامان علي خوشتيپ
24 آبان 90 1:07
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک