مانیمانی، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

مانی، هوای زندگی

شرکت در المپیاد درسی

1390/9/8 12:53
نویسنده : مانی
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یک مدت طولانی اومدم خاطراتم رو بنویسم، خدا رو شکر سال تحصیلی خوبی رو شروع کردم، تویه مدرسه بعنوان شاگرد ممتاز انتخاب شدم و برای المپیاد درسی معرفی شدم هفته پیش روز جمعه رفتم و امتحان دادم، محل امتحانم دانشگاه تربیت مدرس بود، خانم معلمم گفت تا جایی که درس خوندیم سوال میاد، اما از تقسیم هم که هنوز نخوندیم سوال دادند، بقیه درسامو خوب جواب دادم، فردا چهارشنبه هم نتایج داخل روزنامه اعلام میشن، مامانم میگه اگه قبول نشدی ناراحت نباش چون درس تقسیم رو نخوندی مهم اینه با این امتحان آشنا شدی، روزای هفته کلاس ورزشی بسکتبال و روزای پنج شنبه هم کلاس شنا میرم. حالا قراره برای تعطیلات برم خونه مامی جونم، تا اونجا در مراسم عزاداری امام حسین شرکت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا مامی صدرا و صهبا
23 بهمن 90 0:13
سلام مانی جان صدرا هم کلاس دوم دبستانه و یه وبلاگجالب درسی داره دوست داشتی سری بزن و حتما خبرمون کن که رفتی اونجا. امیدوارم همیشه موفق باشی چه در درس و چه در زندگی yaredabestaniman2.blogfa.com sadra1382.niniweblog.com
مامان مانی
14 اردیبهشت 91 13:32
کجایی نیستی خانومی
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 22:34
یشاپیش میلاد امام علی (ع) و روز مرد رو به مرد آینده تبریک میگم